Ceník platný od 1.1.2024
Objednání na pneuservis tel.608200603
Otevírací doba : otevřeno
hlavní sezóna od 1.dubna do 20.června a od 1.října do 22. prosince
PO-PÁ 8:00-12:00 13:00-18:00, sobota 9:00-12:00
mimo sezónu od 8. ledna do 31.března
Pondělí a Úterý 9:00-12:00 13:00-18:00
Vážení zákazníci, omlouváme se, ale
nepřijímáme na pneuservis velké automobily typu Audi Q7, Q8, Volkswagen Touareg, BMW X5, X6, X7, Mercedes GLS,...
Kategorie v ceníku:
1) osobní= osobní automobil
2) dod= dodávka ( průjezd pouze pro nízké dodávky typu Renault Trafic a jiné)- do výšky vozu max.210 cm včetně nástavby na střeše
ZDARMA diagnostika TPMS při příjezdu vozu do pneuservisu a odjezdu vozu po celkovém pneuservisu .
Cena kompletů je konečná v Kč a bez dalších příplatků.
Možnosti platby: peníze v hotovosti nebo okamžitý mobilní bankovní převod. Nejsme plátci DPH.
: ocel.ráfekalu ráfek
kategorie | komplet automobil - konečná cena | ocel ráfky | alu do 17" | alu 18"-19" |
1) osobní |
komplet přehození sezónních kol (celá kola s vyvážením) = 4x demontáž kola z osy+ 4x vyvážení kola+ závaží+ 4x kontrola tlaku- dohuštění+ 4x montáž kola na osu | 500 Kč | 600 Kč | 700 Kč |
1) osobní | komplet výměna pneumatik na ráfku za letní/zimní s vyvážením = 4x demontáž kola z osy+ 4x výměna pneu na ráfku+ výměna ventilku+ 4x vyvážení kola+ vyvažovací závaží+ 4x dohuštění+ 4x montáž kola na osu (cena neplatí pro tvrdé, dojezdové pneumatiky typu RunFlat nebo PAX) | 700 | 900 | 1100 |
2) dod | komplet přehození sezónních kol (celá kola s vyvážením) = 4x demontáž z osy,4x vyvážení kola+ závaží, 4x kontrola tlaku-dohuštění+ 4x montáž na osu | 800 | 1000 | - |
2) dod | komplet výměna pneumatik letní/zimní na ráfku = 4x demontáž kola z osy+ 4x výměna pneu na ráfku+ 4x vyvážení kola+ závaží, 4x doplnění tlaku+ 4x montáž kola na osu | 1100 | 1300 | - |
| 1 kolo samostatně | ocel | alu do 17" | alu 18-19" |
1) osobní | demontáž+montáž 1 kola ocel. z/na osu
| 90 | 100 | 120 |
1) osobní | vyvážení kola včetně závaží | 70 | 95 | 100 |
1)+2) | 1ks ventil+demontáž a montáž ventilu | 40 | 40 | 40 |
1) ostatní | menší průpich pneumatiky-oprava knotem | 100 | 100 | 150 |
1) ostatní | větší průpich pneumatiky-oprava hříbkem | 250 | 300 | 300 |
1) ostatní | likvidace staré pneumatiky | zdarma | zdarma | zdarma |
1) ostatní | pytel na pneumatiku 1 ks | 20 | 20 | 20 |
1) ostatní | TPMS senzor téměř na všechna vozidla | 990 | 990 | 990 |
ostatní | jednotlivé, zde neuvedené služby
| na dotaz
| na dotaz | na dotaz |
Bezpečnost na čtyřech kolech a spokojenost zákazníků je pro mě důležitá.
Miroslav Smetana
K práci používám de-montážní stroj s ramenem John Bean T5000, který je šetrný k diskům i pneumatikám a vyvažovací stroj Hofmann s vysokou přesností.
Pneumatiky u nás přímo nekoupíte, ale nabízíme možnost koupit si pneumatiky na internetu a nechat poslat přímo na adresu našeho pneuservisu (V Křížkách 69/6, 10700 Praha 10 Dubeč). Tím Vám odpadne čekání na dopravce a jeden převoz pneumatik. Vždy kupujte rozměr, který máte uvedený v Technickém průkazu vozidla v kolonce Nápravy nebo se před nákupem pneumatik poraďte s technikem v pneuservisu, panem Smetanou (tel.608200603).
Doporučení:
Nevyvážené kolo může způsobit nepravidelné sjíždění pneumatik, snižuje životnost čepů, ložisek kol, tlumičů a celého uložení ramen nápravy. Prevence je vždy levnější než řešit následky, proto doporučujeme vyvážit kola při každé výměně kol nebo přezutí pneumatik.
Kola vyvažujeme na vyvažovacím stroji Hofmann s technologií měření VPM, virtuální měřící rovinou, zvyšující přesnost měření.
Jaké koupit pneumatiky?
Přední výrobci pneumatik poskutují garanci na vlastnosti nepoužitých pneumatik až 10 let. Výrobci pneumatik přiznávají, že neexistují vědecká nebo technická fakta, na základě nichž by bylo možné určit jakoukoli minimální či maximální životnost osobní nebo nákladní pneumatiky.
Pneumatika začíná rychleji stárnout po nasazení na kola automobilu a vystavení různým podmínkám.
Životnost používaných pneumatik není přesně dopředu odhadnutelná, protože existuje velké množství faktorů, které zkracují celkovou životnost pneumatiky:
nedodržování podmínek skladování, špatný tlak v pneumatikách, který je jednou ze základních podmínek pro dosažení maximální životnosti pneumatiky, hospodárnosti provozu a co nejkratší brzdné dráhy, nevyváženost kol, špatná geometrie náprav, snížená účinnost tlumičů, střídání povětrnostních podmínek, teplota a špatný stav vozovky, styk pneumatiky s ropnými produkty a chemikáliemi, nadměrné zatížení vozu, agresivní styl jízdy. Tyto a další okolnosti významně ovlivňují délku životnosti, kterou můžete od svých pneumatik očekávat.
- Zimní pneumatiky jsou nejlepší volbou pro teploty +10°C až -40°C. Použitá směs pryže je výrazně měkkčí a zajišťuje nejlepší adhezi k zasněžené a podchlazené vozovce. Musí odolávat chemickým vlivům – soli. Dezén je tvořen výrazně hustším drážkováním s velkým počtem zářezů v jednotlivých blocích dezénu. Figury jsou navíc opatřeny malými lamelami, které se při záběru bortí a tím zajišťují kromě adheze i přídavné mechanické spojení pneumatiky s povrchem. U aut do 3,5t musí být hloubka dezénu hlavních drážek zimní pneumatiky nejméně 4 mm.
Použití zimní pneumatiky v létě má za následek menší adhezi k vozovce, větší spotřebu a nadměrné opotřebení pneumatiky. Pneumatika se může také nadměrně ohřát. Ohřátí pneumatiky může způsobit, že se základní pojiva v pneumatice rozpadnou a rychle může nastat nebezpečná situace aniž byste ji čekali. Taková pneumatika bude vyvolávat mastný pocit, protože ve skutečnosti se chemicky rozpouští. V teplém období má zimní pneumatika delší brzdnou dráhu, což je o to nebezpečnější, protože se v létě jezdí rychleji než v zimě.
Z finančního hlediska testy ukázaly, že v horizontu pěti let vyjde levněji přezouvání zimních pneumatik za letní, než dojíždět zimní pneumatiky v létě.
- Letní pneumatiky jsou v našich klimatických podmínkách nejlepší volbou pro teploty nad +10°C. V teplém období pouze letní pneumatiky zaručují vysokou míru přilnavosti na mokrých a suchých silnicích prostřednictvím speciálních dezénů s větší plochou různě velkých, hladkých lamel. Letní pneumatiky jsou vyrobeny z tvrdší a trvanlivější směsi pryže, která odolává vysokým teplotám i při velkém kilometrovém průběhu. U aut do 3,5t musí být letní pneumatika vyřazena z provozu při hloubce dezénu hlavních drážek 1,6 mm, ale již při 3 mm se výrazně snižuje výkon přilnavosti za mokra s je lepší vyměnit pneumatiku dříve než bude vzorek na minimu .
Použití letní pneumatiky v zimě má za následek větší spotřebu paliva, menší až žádnou přilnavost k vozovce, mnohem delší brzdnou dráhu než zimní pneumatika.
- Celoroční pneumatiky jsou svými vlastnostmi ústupkem mezi zimními a letními pneumatikami, protože použitá směs pryže a dezénu nemůže mít vlastnosti speciálních zimních nebo letních pneumatik. Při teplotách pod -10°C určitá mobilita není totéž jako dobrá přilnavost speciální zimní pneumatiky a při teplotách nad +10°C mají již horší vlastnosti než speciální letní pneumatiky.
Pozor na hloubku dezénu, i když jsou pneumatiky celoroční, pokud mají hloubku drážky pod zimní limit 4 mm, nesmíte pneumatiky v zimě použít. Ojetou pneumatiku se zimním podlimitem můžete nasadit až na letní období, kdy je povolena minimální hloubka drážky jen 1,6 mm.
Pneumatiky jsou jediné body, které zajišťují kontakt vašeho technicky vyspělého automobilu s vozovkou. Zatímco může nebo nemusí být pravda, že oblečení dělá člověka, správné pneumatiky mohou udělat průměrné auto vynikajícím a špatné pneumatiky mohou změnit krásu na zvíře.
Tlak v pneumatice je podpora, která drží váhu vozidla.
Řádné nahuštění pneumatiky vytváří dostatečné statické napětí v bočnicích, které zajišťuje dostatečné napětí v kterýkoliv okamžik i při dynamických podmínkách.
© Smeford