SMEFORD PNEUSERVIS
SMEFORD PNEUSERVIS
tel.608200603



Pro objednání termínu na pneuservis volejte tel. 608200603.
PO-PÁ 8:00-20:00, SO 9:00-16:00.

Pokud jste objednáni, pneuservis provádíme rychle, na počkání.

Služby: kompletní přezutí pneumatik letní/zimní až do velikosti 24" a šířky 36 cm, výměna sezónních kol, vyvážení kol, kontrola a doplnění tlaku v pneumatikách, diagnostika všech senzorů TPMS, programování a výměna TPMS u nás zakoupených, kontrola brzdových destiček, opravy pneumatik aj.
Výjezdy k proraženým pneumatikám v okolí Dubče (pouze v rámci časových možností).

Kategorie v ceníku:
1) osobní= osobní automobil, malá SUV
2) dod= Off-road, velká SUV, dodávka, ( průjezd pouze pro nízké dodávky typu Renault Trafic a jiné)- do výšky vozu max.210 cm včetně nástavby na střeše

U aut se systémy měření tlaku v pneumatikách TPMS, u kompletního přezutí, provádíme při příjezdu vozu do pneuservisu a odjezdu vozu po pneuservisu základní diagnostiku senzorů ZDARMA.
Konečné ceny v Kč. Nejsme plátci DPH.:   ocelový, plechový ráfekocel.ráfekalu koloalu ráfek
kategorie     zvýhodněný komplet auto/4 kolaocel ráfkyalu do 17"alu od 18"
1) osobníkomplet přehození sezónních kol-celá kola = 4x demontáž kola z osy, 4x kontrola tlaku-doplnění, 4x montáž kola na osu  200 240  300
1) osobní komplet přehození sezónních kol-celá kola s vyvážením = 4x demontáž kola z osy, 4x vyvážení kola+ závaží, 4x kontrola tlaku-doplnění, 4x montáž kola na osu 300 400  500
1) osobníkomplet výměna pneumatik letní/zimní na ráfku s vyvážením = 4x demontáž kola z osy, 4x výměna pneu na ráfku, 4x vyvážení kola+ závaží, 4x doplnění tlaku, 4x montáž kola na osu (vyjma pneumatik RunFlat nebo PAX) 480 680 880
2) dod komplet přehození sezónních kol (celá kola) = 4x demontáž kola z osy,4x kontrola tlaku-doplnění, 4x montáž kola na osu  400 500 -
2) dodkomplet přehození sezónních kol s vyvážením = 4x demontáž z osy,4x vyvážení kola+ závaží, 4x kontrola tlaku-doplnění, 4x montáž na osu 600 800 -
2) dodkomplet výměna pneumatik letní/zimní na ráfku = 4x demontáž kola z osy, 4x výměna pneu na ráfku, 4x vyvážení kola+ závaží, 4x doplnění tlaku, 4x montáž kola na osu 900 1100-
1 kolo samostatněocelalu do 17"alu od 18"
1) osobnídemontáž kola z osy  253045
1) osobnímontáž kola na osu  253045
1) osobnídemontáž pneumatiky 25 30 35
1) osobnímontáž pneumatiky 25 30 35
1) osobnívyvážení kola včetně závaží 50 75 85
1)+2)1ks ventil+demontáž a montáž ventilu 20 20  20
1) ostatníprůpich pneumatiky oprava knotem 100 100  150
1) ostatníprůpich pneumatiky oprava hříbkem  200  250 300
1) ostatnílikvidace staré pneumatiky zakoupené jinde 30 30  30
1) ostatnídiagnostika TPMS senzoru 1 ks 50 50 50
1) ostatníTPMS senzor téměř na všechna vozidla 990 990  990
  ostatníjednotlivé, zde neuvedené služby   na dotaz  na dotaz na dotaz
Ceny jsou konečné. Nejsem plátce DPH. Možnosti platby: hotově.
Tlak doplňujeme vzduchem s objemem 79% dusíku. Doplnění tlaku i nalepovací závaží je zahrnuto v cenách.

Bezpečnost na čtyřech kolech a spokojenost zákazníků je pro mě důležitá.
Miroslav Smetana

K práci používám de-montážní stroj John Bean T5000, který je šetrný k diskům i pneumatikám a můžu na něm přezout i velmi široké pneumatiky na velkých ráfcích.
SMEFORD PNEUSERVIS

Doporučení:
Nevyvážené kolo může způsobit nepravidelné sjíždění pneumatik, snižuje životnost čepů, ložisek kol, tlumičů a celého uložení ramen nápravy. Prevence je vždy levnější než řešit následky, proto doporučujeme vyvážit kola při každé výměně kol nebo přezutí pneumatik.
Kola vyvažujeme na vyvažovacím stroji Hofmann s technologií měření VPM, virtuální měřící rovinou, zvyšující přesnost měření.

Jaké koupit pneumatiky?

Přední výrobci pneumatik poskutují garanci na vlastnosti nepoužitých pneumatik až 10 let. Výrobci pneumatik přiznávají, že neexistují vědecká nebo technická fakta, na základě nichž by bylo možné určit jakoukoli minimální či maximální životnost osobní nebo nákladní pneumatiky.
Pneumatika začíná rychleji stárnout po nasazení na kola automobilu a vystavení různým podmínkám.
Životnost používaných pneumatik není přesně dopředu odhadnutelná, protože existuje velké množství faktorů, které zkracují celkovou životnost pneumatiky:
nedodržování podmínek skladování, špatný tlak v pneumatikách, který je jednou ze základních podmínek pro dosažení maximální životnosti pneumatiky, hospodárnosti provozu a co nejkratší brzdné dráhy, nevyváženost kol, špatná geometrie náprav, snížená účinnost tlumičů, střídání povětrnostních podmínek, teplota a špatný stav vozovky, styk pneumatiky s ropnými produkty a chemikáliemi, nadměrné zatížení vozu, agresivní styl jízdy. Tyto a další okolnosti významně ovlivňují délku životnosti, kterou můžete od svých pneumatik očekávat.

  • Zimní pneumatiky jsou nejlepší volbou pro teploty +10°C až -40°C. Použitá směs pryže je výrazně měkkčí a zajišťuje nejlepší adhezi k zasněžené a podchlazené vozovce. Musí odolávat chemickým vlivům – soli. Dezén je tvořen výrazně hustším drážkováním s velkým počtem zářezů v jednotlivých blocích dezénu. Figury jsou navíc opatřeny malými lamelami, které se při záběru bortí a tím zajišťují kromě adheze i přídavné mechanické spojení pneumatiky s povrchem. U aut do 3,5t musí být hloubka dezénu hlavních drážek zimní pneumatiky nejméně 4 mm.

    Použití zimní pneumatiky v létě má za následek menší adhezi k vozovce, větší spotřebu a nadměrné opotřebení pneumatiky. Pneumatika se může také nadměrně ohřát. Ohřátí pneumatiky může způsobit, že se základní pojiva v pneumatice rozpadnou a rychle může nastat nebezpečná situace aniž byste ji čekali. Taková pneumatika bude vyvolávat mastný pocit, protože ve skutečnosti se chemicky rozpouští. V teplém období má zimní pneumatika delší brzdnou dráhu, což je o to nebezpečnější, protože se v létě jezdí rychleji než v zimě.
    Z finančního hlediska testy ukázaly, že v horizontu pěti let vyjde levněji přezouvání zimních pneumatik za letní, než dojíždět zimní pneumatiky v létě.

  • Letní pneumatiky jsou v našich klimatických podmínkách nejlepší volbou pro teploty nad +10°C. V teplém období pouze letní pneumatiky zaručují vysokou míru přilnavosti na mokrých a suchých silnicích prostřednictvím speciálních dezénů s větší plochou různě velkých, hladkých lamel. Letní pneumatiky jsou vyrobeny z tvrdší a trvanlivější směsi pryže, která odolává vysokým teplotám i při velkém kilometrovém průběhu. U aut do 3,5t musí být letní pneumatika vyřazena z provozu při hloubce dezénu hlavních drážek 1,6 mm, ale již při 3 mm se výrazně snižuje výkon přilnavosti za mokra s je lepší vyměnit pneumatiku dříve než bude vzorek na minimu .

    Použití letní pneumatiky v zimě má za následek větší spotřebu paliva, menší až žádnou přilnavost k vozovce, mnohem delší brzdnou dráhu než zimní pneumatika.

  • Celoroční pneumatiky jsou svými vlastnostmi ústupkem mezi zimními a letními pneumatikami, protože použitá směs pryže a dezénu nemůže mít vlastnosti speciálních zimních nebo letních pneumatik. Při teplotách pod -10°C určitá mobilita není totéž jako dobrá přilnavost speciální zimní pneumatiky a při teplotách nad +10°C mají již horší vlastnosti než speciální letní pneumatiky.
    Pozor na hloubku dezénu, i když je pneumatika celoroční, pokud v zimě klesne hloubka drážky pod 4 mm, nesmíte ji použít a nasadit znovu ji můžete až na léto, kdy je povolena hloubka drážky 1,6 mm.

Pneumatiky jsou jediné body, které zajišťují kontakt vašeho technicky vyspělého automobilu s vozovkou. Zatímco může nebo nemusí být pravda, že oblečení dělá člověka, správné pneumatiky mohou udělat průměrné auto vynikajícím a špatné pneumatiky mohou změnit krásu na zvíře.


Tlak v pneumatice je podpora, která drží váhu vozidla.
Řádné nahuštění pneumatiky vytváří dostatečné statické napětí v bočnicích, které zajišťuje dostatečné napětí v kterýkoliv okamžik i při dynamických podmínkách.

Rozměr pneumatiky stanovený pro váš automobil najdete ve velkém Technickém průkazu.

Pneumatiky nejsou banány.

© Smeford